0.00 грн
Зробити замовленняОстаннім часом ми спостерігаємо нестабільну зимову погоду, коли ожеледиця різко змінюється морозами і навпаки. Тому із початком холодів в українців починають виникати проблеми із очищенням сходів, тротуарів та майданчиків від льодового покриття. Та й чи варто говорити, про небезпечність такого явища? Кількість травм та нещасних випадків на час ожеледиці збільшується з арифметичною прогресією.
Системи сніготанення попереджають утворення крижаної кірки та сприяють швидкому осушуванню поверхні у період потепління. Система працює автоматично і є екологічно безпечною. Інтенсивність творення льодової кірки на поверхні залежить від багатьох факторів, у які входять не лише температура, вологість повітря чи сила вітру, а й тип покриття майданчика /тротуару/східців. Тому кабельні системи сніготанення розміщують у тих місцях, де має бути гарантована безпека пересування пішоходів і транспорту: сходи, доріжки, тротуари і т.д. Датчики температури та вологості автоматично вмикають та вимикають систему антиобледеніння та сніготанення, що забезпечує розумну роботу обладнання та економію електроенергії.
Працює дана система по тому ж принципу що всім відома система «теплої підлоги». Єдине що принципово відрізняє системи – кабель, адже на вулиці можливі часті і значні температурні перепади і висока імовірність механічних пошкоджень. Тому для обігріву зовнішніх майданчиків використовується надійніший і потужніший броньований кабель.
Також дуже важливо, аби установкою системи антиобледеніння займались професіонали, а всі матеріали (особливо кабель) були якісними. Перепади температури призводять до розширення і стиснення асфальту та фундаменту. Окрім того, нагрівальний кабель буде постійно піддаватись ваговим навантаженням. Саме тому лише високоякісні матеріали зможуть забезпечити повноцінну і довготривалу роботу системи антизледеніння і сніготанення.
Система обігріву відкритих площ включає в себе такі матеріали:
Також, система може додатково укомплектовуватись теплоізоляцією, що забезпечить зниження тепловтрати. Теплоізоляційними матеріалами можуть служити ізофол, пінофол і т.д.
Варто зазначити, що комплектуючі системи, її потужність, довжина кабелю і тому подібне, підбираються індивідуально.
До уваги беруться:
Плюси застосування системи обігріву відкритих майданчиків:
Нагрівальний кабель може монтуватись як на старий асфальт, так і на втрамбований пісок чи гравій. Також, деякі види кабелю можуть вкладатися у свіжий асфальт, температура якого дорівнює 160°С! Поверх кабелю заливається бетон чи засипається пісок. Наступним кроком буде укладання облицювального покриття: тротуарна плитка, асфальт і т.д.
Важливо знати! Схрещування нагрівального кабелю є недопустимим. Також не можна вмикати систему антиобледеніння до повного застигання бетону.
Датчики температури ґрунту і повітря, датчик вологості збирають інформацію і передають її на терморегулятор, який вмикає і вимикає систему за певних погодних умов. При ожеледиці чи сильному снігопаді система вмикається, нагріта поверхня виділяє тепло і сніг/крига тане, а тала вода потрапляє у систему водозбірників. Таким чином, доріжки, сходи й інші відкриті площі залишаються чистими та сухими.
Під асфальт. Можливі два варіанти монтажу кабелю. Перший: під шар піску чи бетону (товщиною близько 2 см), а вже тоді він «накривається» асфальтом; другий спосіб - коли кабель чи нагрівальний мат відразу покривають шаром асфальту.
Під тротуарною плиткою. Кабель покривають шаром піску товщиною в 2-3 см, а поверх встановлюють ФЕМи. Важливо аби поверхня, на яку викладають кабель, була рівною і без гострих каменів, які можуть пошкодити сам кабель.
Під бетонну поверхню. Монтаж кабелю здійснюється за тим же алгоритмом, що й під асфальт чи ФЕМи. Правда, тут є свої нюанси. В місцях розташування кабелю не має залишатись повітряних порожнин, і, що важливо, систему можна вмикати лише через місяць(!) після залиття поверхні бетоном. Також потрібно, щоб електрик виміряв опір кабелю до і після вкладання бетону.
На дорогах. Можливі два варіанти установки системи. Перший передбачає монтаж по всій поверхні дороги, другий – лише на проїжджій колії. Варто зазначити, що перший варіант є більш прийнятним для важливих ділянок руху транспорту, де необхідно забезпечити повноцінний потік автомобілів. Другий варіант прийнятний для приватних гаражів та в’їздів на автостоянку.
Сходи. Варто зазначити, що потужність кабелю на 1 м² східців має бути більшою від потужності (на ту ж площу) на майданчику перед ним. Для ефективної роботи системи необхідно розташовувати нагрівальний кабель як можна ближче до краю сходинки.
Система обігріву сходів, тротуарів та інших відкритих майданчиків – це вклад у безпеку та власний добробут, адже це економить час на їх очищення та завжди забезпечує безпечне пересування по території, оберігаючи від травм та нещасних випадків.